Dienstag, 7. August 2012

Assault Update

Seit unserem letztem Post hat sich vieles getan, folgende Ziele konnten wir im Changelog erfolgreich einlösen:

  • Fixed Ladder problems (Leitern können jetzt benutzt werden)
  • Fixed Texture bugs nearly CT Spawn (metal stage)
  • Added in the container room: 5 props
  • Edit the skybox
  • Added an tonemap controller
  • Edit the shadow control
  • Edit the color correction
  • Add on the CT Spawn an particle effect by the helicopter (Unter dem Helikopter kommen jetzt Staub-Partikel und Wind-Effekte solang der Heli noch nicht weitergeflogen ist.)
  • Fixed Texture bugs in the vent (vent shaft)
  • Fixed all windows in the t spawn to closed textures (closed windows)
  • Could not fix the error light on the wall (Leider konnte der Licht-Fehler an der Wand noch nicht behoben werden)
  • Deleted all triggers for audio playing
  • Fixed the Bug on the fence nearly the hostage room (Add an clip in the front of the fence)
  • Fixed the Toilet House Problem (Mann kann nun ohne Probleme das "Dixi-Klo" betreten und von innen schließen.)
  • Edit the window houses nearly the CT Spawn (to props deleted the textures)
  • Replaced same textures metalgrate from a version of metalgrates from the Map "de_train"
  • Fixed all soundscapes (i.t.c. Roof, T Spawn, Factory, Hostage Room, Hostage Rescue, Street, Bridge, CT Spawn, Vents)
  • Fixed the Light information bug, added on all glasswindow props an Light Origin, is: info_light)

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